Saturday, February 17, 2018

Tvoje, moje a naše 2005 Online CZ Titulky

Tvoje, moje a naše 2005 Online CZ Titulky

★★★★☆

Tvoje, moje a naše má skóre 8,6 z 10, na základě 6169 recenzí



Dennis Quaid a Rene Russo se dokonale hodí pro tuto neodolatelnou komedii o svobodných rodičích, kteří se vezmou jenom proto, aby neočekávaně narazili na bandu domácích vandalů – na vlastní děti! Admirál Frank Beardsley (Quaid), vdovec s osmi dětmi drží kormidlo své rodiny pevně v rukou. Frankův spořádaný život však změní kurs poté, co si z náhlého podnětu vezme dávnou lásku ze školních let Helen (Russo), volnomyšlenkářskou módní návrhářku s deseti dětmi. Pro diametrálně odlišné rodiny Franka a Helen je to souboj na první pohled. Děti proto přijmou společný plán – budou manželství sabotovat! Následuje děj, v němž žádné finty nejsou předem vyloučeny – domácí otevřený boj, který přináší komické momenty otřásající celým domem... a několik překvapení, která zahřejí u srdce.


Tvoje, moje a naše 2005 Online CZ Titulky

Tvoje, moje a naše

Podrobnosti


Původní název : Tvoje, moje a naše
Země : Surinam
Délka : 150 minut
Jazyk : hidatština
Žánr : romantický thriller
Režie : Philipp Koen
Scénář : Rajpal Yash

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Miten Tabasum, Mohsin Sherri
Hudba : Alla Jeanetta
Produkce : Chaye Ritvi
Kamera : Laraya Asila
Kostýmy : Shamari Llewyn

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Touchstone Pictures
Premiéra : USA 25. duben 1913
Distribuce : LOEN Entertainment
Tržby : 28 708 766 USD
Rozpočet : 04 701 893 USD



4k blu ray. Český Film. Download. Sleduj Filmy. BDrip. Film online. Ulozto. Full Movie. MP4. 480p. Ke Stažení. Ke Shlednutí. Cz titulky. Celý Film. Hd. 720p. Česká. Cz dabing. iPad. DVDrip. České.. Stream. Český Dabing. Avi. iPhone. Stáhnout. Ke shlédnutí. Zdarma. Watch Free.1080p