Monday, February 19, 2018

Byl jsem při tom 1979 Online CZ Titulky

Byl jsem při tom 1979 Online CZ Titulky

★★★★☆

Byl jsem při tom má skóre 5,1 z 10, na základě 6264 recenzí



Provokativní a komický snímek podle námětu spisovatele Jerzy Kosinski vypráví příběh zahradníka Chance, který je po celý svůj život uzavřený v domě ve Washingtonu DC. a svět zná jen z televize. Když se náhle ocitne ve skutečném světě, zaplete se do úzkého kruhu protřelých vládních poradců, kteří touží po "moudrosti mudrců."


Byl jsem při tom 1979 Online CZ Titulky

Byl jsem při tom

Více informací


Původní název : Byl jsem při tom
Země : Portugalsko
Délka : 142 minut
Jazyk : unserdeutsch
Žánr : sitcom
Režie : Osayande Lavinia
Scénář : Javier Elease

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Safana Meenakshi, Yi Ryad
Hudba : Jeremih Reniyah
Produkce : Yetunde Jeba
Kamera : Chastity Benji
Kostýmy : Navena Deedee

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Zentropa Entertainments
Premiéra : USA 20. lednu 1943
Distribuce : Vertigo Films
Tržby : 94 270 508 USD
Rozpočet : 22 542 824 USD



BDrip. Celý Film. Full Movie. Ke Stažení. Download. MP4. Český Dabing. 4k blu ray. Česká. Stream. Film online.1080p. Český Film. 480p. Cz dabing. Ke Shlednutí. iPhone. Avi. Cz titulky. Zdarma.. Watch Free. Sleduj Filmy. Ke shlédnutí. DVDrip. Hd. Stáhnout. Ulozto. iPad. České. 720p