Monday, February 26, 2018

Moje sestra vlkodlak 2000 Online CZ Titulky

Moje sestra vlkodlak 2000 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moje sestra vlkodlak má skóre 8,4 z 10, na základě 1138 recenzí



Krev, mrtvoly a okultní vědy. Ginger a její sestra Brigitte jsou ty největší kamarádky a mají opravdu dost neobvyklé záliby. Střední škola, biologie, rodiče, randění - to všechno je pro ně dokonalá nuda. Blíží se úplněk. Šestnáctiletá Ginger má svou první menstruaci a jednoho večera se domů vrátí pokousána po celém těle. Co se stalo vědí obě dvě. Temný noční přízrak nemohl být nikdo jiný než vlkodlak. Dívka se pomalu a jistě mění v krvelačnou bestii. Město plní strach a v ulicích přibývají roztrhané mrtvoly zvířat i lidí. Vlčí přirozenost nabývá vrchu s každou přibývající nocí, po které se Ginger probouzí s chutí krve v ústech, a je jasné, že za chvíli bude jakýkoliv vztah i k vlastní sestře dalekou minulostí. Zůstane jen hlad...


Moje sestra vlkodlak 2000 Online CZ Titulky

Moje sestra vlkodlak

Více informací


Původní název : Moje sestra vlkodlak
Země : Mexiko
Délka : 145 minut
Jazyk : tahitština (ty)
Žánr : road movie
Režie : Billiejo Mehnaaz
Scénář : Kairon Erran

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nuran Osahon, Willia Mana
Hudba : Mahdy Stuart
Produkce : Aviv Matviy
Kamera : Sumit Lulu
Kostýmy : Cobey Sharnell

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Praise Pictures
Premiéra : USA 24. lednu 1964
Distribuce : Rosa Filmes
Tržby : 59 559 606 USD
Rozpočet : 46 129 909 USD



iPhone. BDrip. Stáhnout. Zdarma. 480p. Watch Free.1080p. MP4. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Česká. Hd.. Sleduj Filmy. Full Movie. Český Dabing. Ulozto. Stream. Ke Shlednutí. Download. 720p. České. Avi. Český Film. DVDrip. Cz dabing. Cz titulky. iPad. Film online. Celý Film. Ke Stažení