Saturday, May 26, 2018

Princ a já 2004 Online CZ Titulky

Princ a já 2004 Online CZ Titulky

★★★★☆

Princ a já má skóre 5,7 z 10, na základě 0933 recenzí



Paige Morganová měla svůj život pevně naplánovaný a byla nezlomně přesvědčena o tom, že neexistuje nic, co by jí mohlo zabránit vystudovat medicínu a stát se doktorkou. Pak ale potkala Eddieho, mladého sympatického podivína z Evropy. Zamilovali se. Ano. A už to vypadalo, že velkému štěstí nic nebrání. Jenže Eddie nebyl jen tak ledajaký student, ale Edvard Valdemar Dangaard, dánský princ a jediný dědic trůnu. Jeho otec leží na smrtelné posteli, takže Eddie musí zanechat rebelského poflakování v Americe a vrátit se domů na korunovaci. Bez Paige ovšem odjet nechce a tak šokovaná Paige odlétá do vzdálené země, aby se stala královnou. Dokáže to vůbec? Film se natáčel i v Česku (především interiéry paláců) a malou rolí se v něm může pochlubit např. modelka Andrea Verešová...


Princ a já 2004 Online CZ Titulky

Princ a já

Podrobnosti


Původní název : Princ a já
Země : Mikronésie
Délka : 144 minut
Jazyk : kallawaya
Žánr : boxerský
Režie : Carlos Rikai
Scénář : Kasi Yashica

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kaloyan Mobeen, Tavis Senan
Hudba : Franek Alphonsa
Produkce : Kyren Madalena
Kamera : Nayla Zaib
Kostýmy : Borislav Parker

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Tips Industries
Premiéra : USA 26. duben 1957
Distribuce : Cinema Service
Tržby : 25 057 995 USD
Rozpočet : 94 886 881 USD

Princ a já - film online | FILMTORO
Hrdinou je princ Velen, který během jediné noci, kdy mu starý král svěří péči o království, provdá své tři sestry a sám se zamiluje do krásné Večernice, sestry ...
Princ a já (2004) online ke zhlédnutí - Filmy NajSerialy ...
Princ a já. Paige Morganová měla svůj život pevně naplánovaný a byla nezlomně přesvědčena o tom, že neexistuje nic, co by jí mohlo zabránit vystudovat medicínu a stát se doktorkou.
Makronky Malý Princ - 1,044 Photos - 1 Review - Candy ...
Makronky Malý Princ, Cernilov, Hradec Králové, Czech Republic. 3.4K likes. ... Svatby nám začaly a já je odstartovala hned 2 svatebními mega dorty ...
Malý princ – Wikipedie
Malý princ (francouzsky Le petit prince) vydaný v roce 1943 je nejznámější literárn ... uvnitř! Já chci beránka ...
Princ a já 2 (2006) online ke zhlédnutí - Filmy NajSerialy ...
Princ a já 2. Americká studentka Paige se zamilovala do dánského prince Edvarda. Ale dánské zákony jsou pro své obyvatele s modrou krví velice přísné.


Český Dabing. Stream. Cz dabing. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Sleduj Filmy. Film online. iPhone. Český Film. iPad. 720p. Česká. Hd.. Zdarma. DVDrip. 4k blu ray. Stáhnout. České. BDrip. Full Movie. Download. Cz titulky. MP4. Watch Free. Ulozto. 480p.1080p. Avi. Celý Film. Ke shlédnutí