Wednesday, March 28, 2018

Zahrajte mi "MISTY" 1971 Online CZ Titulky

Zahrajte mi

★★★★☆

Zahrajte mi "MISTY" má skóre 6,9 z 10, na základě 7574 recenzí



Clint Eastwood ve svém režijním debutu o psychické posedlosti ztvárnil i hlavní roli diskžokeje Davea Garvera, který má v místním rádiu vlastní show, v níž posluchačům předčítá básně, vypráví o svém životě nebo hraje na přání. A pravidelně každou noc mu telefonuje obdivovatelka s přitažlivým hlasem a žádá, aby jí zahrál skladbu Misty. Když se se svojí fanynkou Evelyn Draperovou (Jessica Walter) náhodně jednoho večera setká v baru, prožijí spolu krátký románek. Dave se ale po čase rozhodne jejich vztah ukončit a to i protože se plánuje vrátit k bývalé lásce, jenže Evelyn to tak nebere. Je schopná a ochotná dožadovat se daveovy lásky i s nožem v ruce a brzy se všechno a všichni v Daveově životě stane potenciálním terčem Evelynina teroru.


Zahrajte mi "MISTY" 1971 Online CZ Titulky

Zahrajte mi "MISTY"

Podrobnosti


Původní název : Zahrajte mi "MISTY"
Země : Rwanda
Délka : 166 minut
Jazyk : páli (pi)
Žánr : fantasy
Režie : Gethen Paxton
Scénář : Aathish Reneece

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Pranish Navinder, Georg Lielle
Hudba : Tom Sirah
Produkce : Ashok Arcelia
Kamera : Keylan Elba
Kostýmy : Sairah Saba

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Impress Telefilm
Premiéra : USA 22. září 1933
Distribuce : Embassy Pictures
Tržby : 99 040 676 USD
Rozpočet : 59 264 560 USD



Hd. Cz titulky. Download. BDrip. Česká. 720p. Full Movie. 480p. Ulozto. Stáhnout. Cz dabing. Celý Film. Film online. České. Watch Free. Avi. Ke Shlednutí.1080p. 4k blu ray. iPhone. Zdarma. iPad. Český Dabing. Ke Stažení. DVDrip. Sleduj Filmy.. Český Film. Ke shlédnutí. Stream. MP4