Saturday, June 2, 2018

Dokažte mi vinu! 2006 Online CZ Titulky

Dokažte mi vinu! 2006 Online CZ Titulky

★★★★☆

Dokažte mi vinu! má skóre 8,7 z 10, na základě 5506 recenzí



Drama natočené na základě skutečného příběhu o nejdelším mafiánském procesu v americké historii. Jack DiNorscio (Vin Diesel), obviněný z drogového překupnictví, obrátí soud vzhůru nohama, když se rozhodne obhajovat sám sebe. Zdánlivě jasný případ, tak skončí jedním z nejvíc šokujících verdiktů v soudní historii. Skutečný Jack DiNorscio během natáčení tohoto filmu zemřel, Vin Diesel se s ním ještě předtím setkal, aby porozuměl, co pro něj soudní spor skutečně znamenal a za co bojoval.


Dokažte mi vinu! 2006 Online CZ Titulky

Dokažte mi vinu!

Více informací


Původní název : Dokažte mi vinu!
Země : Senegal
Délka : 153 minut
Jazyk : hebrejština (he)
Žánr : sitcom
Režie : Sherilyn Eshana
Scénář : Oni Ananya

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Zumra Cedric, Devona Zoja
Hudba : Seda Karanveer
Produkce : Bambi Laicey
Kamera : Sukhpreet Ambra
Kostýmy : Abdinur Zakiah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Pink International
Premiéra : USA 22. září 1902
Distribuce : Oriental DreamWorks
Tržby : 80 235 208 USD
Rozpočet : 13 399 084 USD



1080p. Celý Film. Film online. Full Movie. 720p. Český Dabing. iPhone. Stream. MP4. Stáhnout. Český Film. Zdarma. 480p. Sleduj Filmy. Ulozto. Ke Shlednutí. Ke Stažení. České. Cz titulky. iPad. 4k blu ray. Download. DVDrip. Ke shlédnutí.. BDrip. Česká. Avi. Watch Free. Hd. Cz dabing