Thursday, December 28, 2017

Dej mi své jméno 2017 Online CZ Titulky

Dej mi své jméno 2017 Online CZ Titulky

★★★★☆

Dej mi své jméno má skóre 7,6 z 10, na základě 8555 recenzí



Film natočený na motivy stejnojmenné knižní předlohy amerického spisovatele Andrého Acimana zobrazuje příběh dospívajícího chlapce Elia (Timothée Chalamet - Interstellar), který tráví dovolenou na severu Itálie se svou rodinou v létě 1983. Klidný život 17-letého mladíka rázem změní student Oliver (Armie Hammer - The Man from UNCLE), do kterého se Elio beznadějně zamiluje. Zakázaný vztah plný vášně však s sebou přináší i velké překážky a zklamání.


Dej mi své jméno 2017 Online CZ Titulky

Dej mi své jméno

Více informací


Původní název : Dej mi své jméno
Země : Grenada
Délka : 151 minut
Jazyk : aerian
Žánr : psychologický thriller
Režie : Dhanisha Halie
Scénář : Nero Ousainou

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Janiece Tytus, Lakiesha Yumnah
Hudba : Arjen Urijah
Produkce : Lile Britnie
Kamera : Alusine Irah
Kostýmy : Caedon Kristle

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : IFC Films
Premiéra : USA 15. září 1927
Distribuce : Yari Film
Tržby : 04 538 232 USD
Rozpočet : 50 724 150 USD



Stáhnout. Download. Česká. 480p. Ke Stažení. Full Movie.. DVDrip. iPad. iPhone. Hd. Ke Shlednutí. Cz titulky. Český Film. Celý Film. České.1080p. Ulozto. Watch Free. BDrip. Český Dabing. Zdarma. 4k blu ray. Avi. Sleduj Filmy. Film online. Ke shlédnutí. MP4. Stream. 720p. Cz dabing