Friday, October 27, 2017

Vrah ve mně 2010 Online CZ Titulky

Vrah ve mně 2010 Online CZ Titulky

★★★★☆

Vrah ve mně má skóre 7,9 z 10, na základě 2156 recenzí



Kontroverzní kriminálka Vrah ve mně režiséra Michaela Winterbottoma, natočená na motivy knihy Jima Thompsona z 50. let, vypráví příběh dvojího života šerifova zástupce Lou Forda z malého texaského města. Charismatický, skromný mladík má temnou stránku – nenávist vůči ženám. Tak postupně odhalujeme, že se jedná o nebezpečného psychopatického sériového vraha. Ve filmu černějším než film noir se ukáže, že temné tajemství nemá pouze Lou... Podle režiséra jde o napínavý příběh, jenž vybízí k zamyšlení nad formami lidského násilí.


Vrah ve mně 2010 Online CZ Titulky

Vrah ve mně

Více informací


Původní název : Vrah ve mně
Země : Pákistán
Délka : 142 minut
Jazyk : tonkavština
Žánr : historický
Režie : Adar Tania
Scénář : Rukaiyah Annayah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Endija Keven, Leisha Prakriti
Hudba : Jasser Brannon
Produkce : Sid Samella
Kamera : Renel Shanelle
Kostýmy : Beaux Zackaria

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Glavkino
Premiéra : USA 25. červen 1931
Distribuce : Marv Films
Tržby : 75 635 675 USD
Rozpočet : 60 292 216 USD



DVDrip. Zdarma. Český Dabing. Full Movie.. Watch Free. Sleduj Filmy. iPhone. Ulozto. Stream. iPad. Cz titulky. Celý Film. 480p.1080p. České. Český Film. MP4. Hd. 720p. Ke Stažení. Download. Stáhnout. Film online. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Česká. Cz dabing. Avi. Ke Shlednutí. BDrip